adsettings

onsdag 15 augusti 2012

God morgon!

Kollade Ikea igår! Japp då ska det förvaringssystemet vi ska köpa utgå!!!!! Vafan!!! Det är ju klart lättaste smidigaste och mest prisvärda lösningen och så utgår det!! Men shit va trött jag blir!!

Önska jag hade mina pengar nu för då hade jag åkt raka vägen ner och köpt det direkt! M är ju inte så intresserad av det märker jag men jag blir galen om jag inte får ordning på kläderna snart! Det går ju att tvätta rent snabbt nu men inte hjälper det om det inte finns nånstans att förvara det rena! Nu ligger allt i en stor hög på en byrå och jämte i ikeapåsar eftersom Liv river ut det jag lägger i byrån! Blir toookig!!

Jahopp så så är det!

Annars verkar det bli fint väder iaf så vi kan ju försöka njuta av det då!
Annars har jag en väldigt gnällig ettåring här hemma som blir jättearg så fort hon inte får sin vilja fram! Det är lite tålamodsprövande minst sagt ;) Men det är ju bara att fortsätta vara konsekvent så lär hon väl sig snart ;) Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och greja här hemma! Ha en underbar dag puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.