adsettings

onsdag 8 augusti 2012

Goddagens!

Trött är jag idag med tanke på natten men mår ändå ganska bra! Måste åka ner till lghen idag för att kolla lite grejer och sen även ta med mig lite nya grejer som vi behöver. Vi har ju ännu inga garderober här så det är lite bajs men jag får göra det bästa av det och ta med våra expedit hyllor och använda dem och de andra byråerna osv.

Vi ska ju bygga eget sen med hyllsystem och sånt men när det blir vet jag inte ännu. JAg kollade på ett käckt på ikea iaf som man kan flytta hur man vill och ändra om hur mkt man vill. så även om vi köper det nu och ordnar provisorisk förvaring så kan vi använda det som riktig förvaring sen.

Nu ska jag snart åka med Alva gnällrumpa! Puss o kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.