adsettings

måndag 13 augusti 2012

Oj vad jag har grejat här idag!

Ja det har blivit gjort mkt, men nu är jag trött och hade gärna sovit en stund. Mår illa emellanåt vad tusan det nu beror på! Ska ha min mens typ igår men mina minipiller gör hela min kropp knäpp! Eller så hjälper de inte alls!

Jorå såatte! Ah nämen jag ska väl ta å dra en hajk haha nä nu har vi ätit middag iaf och då blev man ju ännu tröttare plus att det började regna nu när vi ätit färdigt, ja inte blev man piggare av det :/

Duschat har vi fått iaf och det är gött :) Jag Liv och Tilde ;)

Alva fick en fin frisyr och så får hon duscha sj ikväll annars blir det så dåligt med varmvatten.
Nu är man riktigt trött och fryser brrr. Hatar sånt här väder!! Nu måste jag ta på mig dunjackan när jag ska ut och röka haha ah men seriöst så är jag så frusen!

Ja ska lägga in bilder sedan har ju tagit en del bilder med nya kameran får se hur de blev men några so visar hur det såg ut före och efter jag grejat iaf ;)

Aahmen nu ööööser ju regnet ner :((
Vad har hänt med våran sommar??? Behöver en sommar till känner jag innan vintern kommer!
Det var en för mild vinter! Japp där har vi det för de år det vart sådär vargakallt och massa snö så har det blivit kanon sommar och det har börjat redan i mars/ april och sen har det hängt i fram till sept /okt.

Nä nu ska jag mysa med Yoggi doggi puss o kram till er alla <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.