adsettings

tisdag 14 augusti 2012



Ja nu har man tagit tag i lite olika saker, jag o Mathias har hjälpts åt att fixa landena iaf.. Känns skönt att det är gjort nu är det bara att plantera och lägga fräsch jord.

Lite bilder bara som jag tagit för skojs skull ;)

Ska bli kul att se hur de olika årstiderna blir här ute!
Puss o kram!11
Gött att det kommer lite solglimtar emellanåt! 
Älskar att vi har ett hus!!!
Älskar att vi är en hel familj och att barnen mår bra och att de älskar att vara här! Jag älskar att mina vänner kan komma på spontanbesök! Att jag kan åka till mamma och mormor på ett kick! Det är såå skönt! 

Hoppas att lyckan håller i sig nu men det känns så :) nu har det äntligen vänt!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.