adsettings

lördag 4 augusti 2012

Morrn morrn!

Vaknat och upp med tuppen! Inte ett dugg sugen på att gå upp nu på morgonen egentligen men men vad gör man inte för sina små liv! Nu somnade ju Tilde om men jag har inga cigg hemma och det är ju alltid så på morgonen för mig att jag behöver en sisådär 15 cigg för att komma igång och tre koppar kaffe ;) ( överdrev nu!)
Men fem cigg iaf ;)

Mjaha. Konstigt att nu hör inte en jävel av sig! Vissa perioder som typ när man är jätteupptagen så ringer hela världen, men sen när man väl är ensam och har all tid i världen ja då spelar det ingen roll hur mkt man än försöker prata med ngn för ingen har tid!

Mitt liv består just nu av flyttkartonger, handdiska, sopsäckar med rena kläder och en med skräp... Jag har ju rensat all skit innan och det är skönt måste jag säga :)

Ja undra vad denna resa för med sig! Att flytta tebax nu efter två år. Samtidigt kan ju tycka att det är skönt men också skrämmande för Alvans skull. Hon har inte haft det lätt sen vi flyttade hit :( Fruktansvärt att det tog så lång tid bara innan personalen tog oss på allvar! Men som tur är så finns det myndigheter som gör sitt jobb korrekt och jag känner nu att vi kan lämna allt detta bakom oss och starta om på nytt. Vi fick ju upprättelse tillslut iaf även om det tog sjukt lång tid!

Människor kan vara grymma!!!

Nä nu måste jag ta på mina ungar och åka och köpa mig en ciggpaket! Detta går ju inte att sitt är och inte ha nåt att röka!

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.