adsettings

söndag 30 oktober 2011

Godmorgon mina vänner :-) har sovit ganska bra natt :-)
Och så har jag äntligen tagit mig i kragen och börjat käka vitaminerna jag fått av farmor. Konstigt nog känns det redan bättre efter två ggr. Men det är ju c-vitaminerna kanske som ger direkt effekt.
Är så less på mig själv iaf. Är liksom helt ur balans.

Gick in på Willys igår för att mormor skulle handla men jag fick gå ut efter en kvart med jordens panikångest .. Åh så jävla irriterad blir jag. Tur jag har världens mest förstående sambo.

Nu kurerar jag Liv med glass. Stackarn har fått tredagars feber av Alva.

Är så sjukt nöjd med håret btw så jag lär ju beställa det från www.rapunzel.se i forts sen med! Supersnabb leverans och kvalité till låga priser.
Puss och kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.