adsettings

söndag 16 oktober 2011

Kvinnor e smartast

Så söt älsklingen ringde nu och då satt hans "pappa" och sjöng Kvinnor e smartast ;) Och hjärtat sjöng med för full hals!
De är verkligen underbara! Alla pratade (högtalare) i mun på varann :)
Ja nästa gång får jag allt åka med.
Har vart dålig hela dan men det är så det är.

Alva fick vart på dansen idag iaf och det kändes underbart att hon fått denna möjligheten att göra ngt! Såå viktigt. Ska verkligen satsa på hästarna nu också, så jäkla synd att M jobbar som han gör ibland bara för då blir det liksom inget av, men vi får väl se till så att det blir lite mer ;)

Det är det som behövs för mig och Alvis.
Nu ska jag sova. Min kära dotter Liv är fortf vaken med mig såg nu va klockan var, men hon dör inte av att vara vaken en kväll. Snarare jag hihihi..
Natti nattis! puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.