adsettings

tisdag 4 oktober 2011

Vackra vyer :)

Idag blir det inte många knop för mig känner jag, men det är skönt ändå :) Jag har fått det bästa besked en mamma kan få och det är att mitt barn är friskt! Det finns inget finare och mer värdefullt i livet att känna att barnen mår bra och har det bra.
I morgon ska vi ta oss till stallet jag och Alva, hoppas bara att magen håller sig i schack nu. Men det går bra det ska jag tänka att det gör. Sen ska Alva börja danskurs den 15/10 :)) Sååå kul för henne!! Hoppas att det är bra lärare och att det blir kul! Men det känns skönt för min älskling att hon får ngt roligt att göra det är så viktigt för barnen att ha ngt att göra på fritiden.
Sen va duktiga Patrik här igår :) och satte in värmepumpar på alla hus typ ;) Hade ingen aning om att det va han både jag och Mathias blev lika förvånade :)
Ja det är ju gött iaf att vi fått det installerat nu så att vi kan ha det varmt och skönt i vinter...

Idag blir det kycklingsoppa med nudlar och grönsaker, nyttigt och gott :) Hoppas att matlusten vill infinna sig bara. Klämmer i mig frukost nu (ja ni läste rätt) smörgås med skagenröra gott som tusan men utan matlust inte lika gott.. Nu ska jag slänga mig själv i duschen.. ha det gott mina vänner puss o kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.