adsettings

lördag 22 oktober 2011

Jag bara älskar min smått överdrivet energiska familj :)
Det är ju vi som är oss :))

Jag har världens finaste kille även om vi har våra sidor ibland och alla bråkar i mellanåt men så är det för alla! Det gör ju också passionen i vårt förhållande och det tycker jag är underbart ;D Och att vi hela tiden utvecklas framåt tsmns.

Och så har jag en helt fantastisk familj för övrigt också! Världens bästa syster tex! Som tar alla våra tre barn så vi kan gå ut för oss själva KÄRLEK till dig mitt hjärta!!!

Ja nu har jag haft mig ett städryck iaf och det känns så göööött när det är klart ;) Dammsugit och sorterat lite. Lillan har fart med på armen, hon har helt plötsligt blivit rädd för dammsugaren :/ så det va bara att ha henne på höften ;)

Min lilla Alva är så duktig och hjälper mig och torkar av! Luktar så fräscht nu efter.
Och så ser det så mysigt ut när man kan se in i sovrummet med vårt fina överkast, det är så lätt att bädda sängen nu sen jag köpte det nya täcket!
Hahaha åh vad intressant!
 Jaja nu ska jag fortsätta och hänga tvätt för jag tror maskinen är klar <3
Snart kommer min underbara vän hit med hennes sambo och son och det ska bli så mysigt att tjöta umgås äta gott och gadda lite
puss o kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.