adsettings

söndag 23 oktober 2011

tatueringar och underbar tid

Har haft en jätterolig helg med min underbara vän Sofie och hennes andra hälft och vi har tatuerat dem och druckit lite vin och umgåtts (märk lite) Jag dricker bara ett halvt till ett glas..

Iaf så vi har haft massor med kul att prata om och tråkigheter också men det är ju sånt man kan dela med sina vänner <3

Men man mår alltid bra när man varit med sånna som ger lika mkt av sig själva. Nu pratar jag inte pengar eller gåvor utan andlighet, erfarenhet och perspektiv.

Nu ska jag strax gå och sova för jag mår inget vidare har problem med magen.. och sovit dåligt den sista tiden tyvärr och så har det blivt något knas med min menscykel jag äter ju minipiller men har nu blött i två veckor, rikligt, helt sjukt!
Det känns som att det inte riktigt stämmer med mina hormoner..
Jag hoppas på att jag vaknar någorlunda utsövd i morgon, för då ska jag göra ett ryck med tvätten och skura toan, det blir ju så dammigt där pga kläderna i tvätten.

Åh vad det kommer vara tomt och tråkigt nu när varken syster eller vänner kommer på ett tag :( Men livet rullar ju på med allt annat såklart. På fredag ska vi åka med Liv till läkaren vi FICK en tid rätt snart trots det de sa när vi fick ringa återbud senast (hade ju punktering) att vi får vänta fram till jul.
Va sjutton kan ni fatta att det inet är mer än typtvå månader kvar till julafton??? i morgon är det exakt!
 HElt sjukt hur fort har inte detta året gått då?

Nu ska vi kolla Avatar, fryser så jag ska gotta ner mig under filten. Hoppas att mina små barn kan somna också nu så att vi alla kan vakna och ta emot morgondagens utmaningar.
Underbart roligt att komma igång med tatuerandet iaf och jag hoppas att jag kan öva så mkt så att jag faktiskt kan bli duktig, men det återstår att se ;)
Puss och kram på er alla älskar min familj så fruktansvärt så ni bara vet det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.