adsettings

lördag 15 oktober 2011

ricinolja

Igår starta jag projekt ricinolja :-) Jag la en inpackning över natten och när jag nu duschade ur det tappade jag inget hår alls :O helt fucking amazing eftersom jag får en hel handfull med hår varje gång jag duschar annars!

Och sen var det inget kämpigt att få ur heller utan det räckte med mina två schamponeringar som man ska göra ändå varje gång. Kanske inbillar mig men håret kändes redan mjukare glansigare och tjockare ... ja det återstår att se men jag kör varannan dag så blir det ca 3ggr i veckan. Jag kommer dock inte sova med det varje gång men en gång varannan vecka. Mitt hår behöver en boost så att säga. Försökte ju med olivolja för nån vecka sen men det blev inte alls lika bra och det ska ju vara bra... puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.