adsettings

söndag 30 oktober 2011

Happy anniversary till oss älsklingen!!!




Haha glömde ju helt bort att skriva det i bloggen förut! Men jag har ju grattat min älskling och det är ju det viktigaste.
Shit vad åren går fort måste jag säga ändå! Nu har jag vart tsmsn med någon det längsta ever. Och vi fortsätter att lära känna varandra och det blir bättre och bättre och det är otroligt skönt! Nu vet jag inte om vi har kämpat så fruktansvärt vi bråkar ju nästan aldrig (som tur är ) men det är väl det som får det att fungera också. Det är väl bara när jag lägger till och blir för gnällig (kärring) som det blir knasigt ibland. Men å andra sidan så behöver vi alla "rensa luften" för att fortsätta utvecklas.

Ja invecklat och utvecklat hahaha. Jaja Grattis till oss iaf!!! Jag älskar oss Dig och barnen!

Igår btw så reste sig Tilding 5 ggr och stod helt själv utan att hålla sig i ngt mitt på golvet! Helt galet undrar vad det ska bli av denna lilla fröken! En vilja av stål besitter hon iaf och det är positivt för det behövs här i livet!

Jag är dessutom glad att jag är den jag är och jag vart med om det jag varit då det gjort mig ödmjuk inför mkt mer än innan. Sen kan jag ju inte tolerera allt här i världen, kan ju inte låta folk använda mig som dörrmatta...
Men sen måste Jag jobba på att sluta tänka så j-a mkt på vad alla andra tycker och tänker om mig för det är väl ändå skitsamma egentligen! Det som betyder ngt är ju vad familjen och vänner tycker. Och mina vänner är iaf ärliga och jag med och det är det jag älskar att vi kan var helt uppriktiga på ett uppriktigt sätt sen kan man väl skämta med varandra på ett brutalt sätt ibland men det är ngt helt annat kapitel.

Oj nu är vi inne på romanskrivning igen hahahaha... Aaah jag lär mig visst aldrig. Kort och koncist vad är det?
Hoppas ni har en fantastisk dag iaf det har jag och tröttheten känns liiite mindre efter vitaminusarna jag äter tre olika sorter, 2 c-vitamin och en B50 komplex morgon och 6 mineral kväll! Ska egentligen vara en till sort för att håret  och naglar ska bli starkare och växa fortare men det gav jag till mamma då hon tappat massa hår :/ kände att hon var värd att må bra
Puss o kjaaam ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.