adsettings

torsdag 27 oktober 2011

My darlings

Idag är en såndär dag då jag är så väldigt nöjd med vad jag/vi åstadkommit! Även om Liv är tuff nu med treårstrots och kommunikationssvårigheter och sömnproblem, så synkar vi och stöttar varandra väldigt bra! Och det är skönt att man inte är ensam med hela det lasset :O För det är tufft! Även om jag är mkt själv så är han ju iaf hemma på kvällarna. Ska prata med läkaren om hennes sömnproblem och svårigheter och se vad de kan göra för att hjälpa henne/oss. Visst det är väl bara att stå ut men å andra sidan så är jag ju orolig för skruttan som nästan aldrig sover så länge som hon behöver..




Men oj vad nöjda de är med sitt fina rum! Och det känns härligt i hjärtat att det är så mysigt för dem! Måste bara måla väggen som sängen står mot ;) Nu ska jag försöka sova för jag ska få frukostbesök i morgon <3 och jag hoppas ni sover redan och läser det i morgon ;)
Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.