adsettings

lördag 29 oktober 2011

Never ending story aah aah aah

Osch vad trött jag är ikväll, hoppas på att mina barn kan somna tidigt nu när jag är gräsänka ikväll :) Älsklingen min har åkt till sin kusin och ska lana inatt :P Jaja det blir mysigt för mig och flickorna har ju bara Tildan och Livan hemma Alva är hos farmor...

Underbart kul att min kära mormor vart här i två dagar nu!! Vi har myst som tusan och igår fick vi åka iväg alldeles själva för att köpa mat och annat så jag fick köpt en riktig barngrind nu så nu är det snyggt Och säkert hos oss! Köpte en begagnad Ikea grind på Lillgammalt i Kungälv som jag sa igår och sen hade vi tacomys här hemma med mormor och alla barn :) Tilde fick gurkor dock :))

Ja så ser min/vår kväll ut iaf och nu ska jag lägga mig och mysa med min febriga Livan!
Puss o kram på er!! Får väl se om jag slänger in ett kort på grinden sen om ni vill se puss igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.