adsettings

tisdag 19 oktober 2010

Alltså gud vad jag älskar desperata

Desperata hemmafruar äger helt klart! En helt fantastisk fantasivärld och de är faktiskt ganska roliga också.
Jag love them anyway!
Sen att Cougar town kommer direkt efter är ju inte direkt tråkigt heller ;) Älskar det också! Sköna program på en tisdag som annars är ganska tråkig ;)
Synd bara att min äldsta dotter är i förpuberteten och vi bråkar typ konstant. Hon börjar skrika på mig för att jag frågar nått, och då blir jag arg och frågar varför hon gapar på mig?? osv så håller vi på varje dag nu och det börjar bli lite tråkigt faktiskt men men det går väl snart över hoppas jag ;) Jag älskar ju henne så det gör ont, men konflikter kan ju uppstå ändå.

Natti natti alla underbara människor!!

1 kommentar:

  1. ja visst e de så ibland! Men förändrinarna e inte jobbiga ycker jag, älskar ju förändringar och det e det som behöv för att göra liet mer intressant typ:) Det som stressar mig e allt som bevls göras innan bebisen ska ut! haha de e fan inte länge kvar nu asså!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.