adsettings

tisdag 26 oktober 2010

My god vad mätt jag äääär! Blääää hatar att äta för mycket :((  Känner sig helt uppstoppad. Nu har jag iaf fått i barnen mat och det är bra. Sen fick jag köpt en bra jacka igår hoppas den håller i vinter bara men det gör den nog. Det blev ingen märkesjacka eller liknande, utan köpte billig skit, men den känns jättevarm och skön och ser lite grann ut som en monclerjacka även om det inte är dun såklart. Men jag är ju allergisk så det är ju rätt dumt.
Och sen fick jag mig två par leggins och lite annat bra och ha som typ trosor, tvättlappar, vantar till barnen och sånt där som man måste ha nu. Är skitdålig på att lägga upp bilder jag vet men jag glömmer hela tiden :(( Ska bli mycket bättre jag lovar.

 Fy fan vad jag är trött,, kan ingen bara ge mig massa energi så jag orkar göra massa massa massa saker???? Känner mig helt kass.. Sen har jag såå ont i mina bröst och det börjar bli lite jobbigt nu efter 4,5 månader, men det är bara att bita ihop för det lär fortsätta i typ 10 månader till minst....

Ska köpa mig en helkroppsspegel så blir det lite lättare att ta bilder också ;) Fast jag har för mig att jag hade en spegel i källaren hos mamma?? Hmmm senildelight . Hade varit skönt om typ någon sån där garderobsorganiserare om hit till mig för då jäklar hade det nog blivit ordning på livet, just nu känns allt blääää. Jag liksom bara trycker in sakerna i min och Alvans garderob :P Plus att jag liksom inte får ordning trots att jag har slängt huuur mycket som helst.
Usch vad jag är trött på detta :(( Men men jag hoppas att det kan komma någon till min undsättning ;)) japp man kan ju alltid drömma hahaha LoL
Sen hade det ju vart gött med en tvätterska också men, man får  inte gapa efter för mycket för då mister man hela stycket ;))

Jaja nu ska jag gå till mina desperata hemmafruar och glo lite på dem. slappa och njuta bara, det är jag värd ;) Är svintrött hela jag. Men det går över ;) (om 6 månader ) hahaha,
Fattar inte att jag ska bli mamma igen <3 helt overkligt känns det men jäääätte spännande!!! Längtar så sjukt mycket tills bebis kommer ;) Hoppas att bebis är frisk och mår bra så r jag nöjd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.