adsettings

lördag 2 oktober 2010

Myys ;o)

Myser med min lilla sessa i sängen samtidigt som jag drar ett blogginlägg ;o)
Fast just nu är hon lite överenergisk så det går inte direkt att få henne stillsam. Busa hahaha Själv har jag sovit kass inatt men det får väl gå, magen har krånglat men men jag får väl försöka att hitta på något så magen slutar,(inte lätt)
My Love jobbar och tror han ska jobba hela dagen
Annars är dte väl en god middag som står på menyn, ska göra fisk idag, närmare bestämt helleflundra och hemmagjort potatismos på King Edward underbart med Riktig potatis ;o) Får väl försöka köpa något som sås också...
Måste växla in min lönelapp också frågan är ju bara var jag kan göra det??? Banken är ju inte öppen och jag glömde det igår (smart nää jag vet hahaha)
Men så är det när man är en flumfia!!! Nästa helg ska vi träffa EEEEMIIILLL!!! Såå kuuul!! Har inte träffat honom på flera månader nu!!!
Ja det ska bli härligt ;o) Och jag kör ju så det är skönt. Undra sa flundra om torsken är en fisk hahaha så knäpp humor nu så herrejösses

ÅÅHH jag har förresten hittat en jacka jag ska kööpa!!

EVEREST dunparkas och den ser jäääättevaarm och god ut och då kostar den inte mer än 1299;-
Är lite osäker men jag tror att jag vill ha den vita! Den ser jättego ut ;o)
HÄR kan ni gå in på sidan där jag hittade jackan ;o)

Jaha så nu vet ni vad jag ska spendera mina pengar på nästa månad! Hehehe..



Skulle ju köpt en barnvagn igentligen nu av en bekant men tyvärr så räckte inte pengarna :o( fick en oväntad räkning från försäkringsbolaget ;o( Och det va ju bara 900;- Hmmm för att inte DE har fakturerat mig i tid?? Konstigt att de kan göra så...
Jaja så är det bara att bita ihop och se glad ut.
Nä om jag skulle ta och få nogot gjort denna dagen som nyss börjat ;o)
Det kan ju faktiskt bli en ganska så vacker och fin dag trots att det blåser ute då vill säga!

Hoppas att ni läsare får en helt fantastisk dag och att ni gör det bästa av den, en sak är säker vi får alldeles för få hur vi än gör!
Kram till er alla!!!

4 kommentarer:

  1. Barnvagnen finns kvar till slutet av oktober gumman = Har pratat med henne o det va okej :P

    SvaraRadera
  2. Har också kollat på den jackan! Var helt inne på att köpa den för jag fastnade för den förra året. Har du testat den? Jag tyckte den var så platt och tråkig typ. Inte så fluffig och go som man tycker en jacka ska vara :)

    SvaraRadera
  3. ÅÅh vilken tur Milla ;)) Glad jag blir nu!!! Fick panik när jag såg va de gjorde på försäkringsbolaget och jag ringde och ifrågasatte dessutom.. Kramar till dej ;))

    Bella : Jaha nej jag har inte provat den men jag tror ändå att det får bli en sån för jag har verkligen inte 3- 4000 för en jacka :(( som de andra kostar. och det är ju ändå en dunjacka :)) Jaja vi får väl se när jag provar hehe

    SvaraRadera
  4. nää sant! Jag hittade dock en på bikbok som var fluffig och go för 999 :) Ser typ likadan ut, antingen beige eller svart! ;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.