adsettings

söndag 10 oktober 2010

Jobbat inatt ;)

Är egentligen helt slut för jag har inte sovit väldigt mycket men jag är lycklig ändå, har världens bästa kille!! Han tog hand om allt i morse så jag bara kunde gå och lägga mig i sängen efter en hård natts jobb ;) Det är sånna morrnar man känner sig "lyckligt lottad" <3 Love U Hun'

Jag har insett att jag inte bara är lycklig över mitt liv utan ytterst lyckligt tacksam för att jag har en så otroligt underbar familj!! Och det är vad som räknas ;)

Har pratat med mormor idag, hehe vårt dagliga samtal liksom min älskade mormor! All cred till henne! Ska försöka lägga in lite bilder sen men jag ids inte nu är liksom ganska trött :oP
Men en ytterligare väldigt bra nyhet är att magen har varit okej nu i två dagar! Woho!!! Helt fantastisk känsla att slippa smärta och kramper.
Nu ska jag ta en nap ;) är fortfarande helt slut! Hoppas ni alla får en helt fantastisk söndag! Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.