adsettings

söndag 17 oktober 2010

Omg

Min dotter är toookarg! Jag tror att hon är trött men hon vääägrar känna efter och försöka somna.. Ja det kan ju bara leda till en sak. Att jag får följa hennes vilja och bege oss ut iaf, men först vill jag dricka upp mitt te. Skulle behöva ta mig en dusch också känner jag :P Så himla äcklig känner jag mig bara efter en dag. Men det är ju skönt att kunna duscha nu utan att vattnet försvinner typ efter två minuter eller nåt annat krångel :) Nä jag älskar vårat hem det är hellt underbart, men jag skulle vilja måla om lite här och där men min sambo lambo får ju aldrig tummen ur att fråga vår hyresvärd hello hur svårt är det.. Haha jag vill ju gärna ändra om nu innan jag blir för stor också.. kan ju bli lite jobbigt sen
Jaja inte mer om detta.. Nu ska jag göra some nytta,, kanske pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.