adsettings

fredag 22 oktober 2010

Hårfärger

Helt slut! Och jag har typ inte gjort något. Fattar inte vad det kommer sig. Jag känner mig som om att jag ska svimma hela tiden , men men det är bara att bita ihop, Skurat trappen iaf, nu ska jag dra ner dammsugaren, och få det rent och härligt på nedre plan också (vilket kan behövas) Vet bara inte var vi ska göra av alla grejjer. Såhär fint blev det i håret iaf eller ja det kändes bättre iaf ;)

Här ser man skillnaden på färgerna, Har sminkat precis samma.
Är lite blank på de andra två bilderna men feel free to ignore please ;)



Fick liksom lite mer färg i ansiktet även om håret är mörkbrunt nästan svart. Och då har jag sminkat mig på precis samma sätt som jag gjort innan :/ Knepigt vad hårfärg gör alltså ;)

Ja det kändes bra iaf, får väl se hur länge jag r nöjd med detta ;) Är ju som en lite kameleont
kan aldrig vara nöjd hehe..
Have a nice evening and love to u all!!

1 kommentar:

  1. riktigt bra med mörkt! Det ser så mkt fräschare ut!! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.