adsettings

måndag 18 oktober 2010

Blir sådär akut trött :/ Lite jobbigt faktiskt, men det beror nog mest på att jag inte sovit i natt utan sprungit till t-a
Somnade en stund förut när Liv nana ;) Skönt. Så har jag lagat middag och pratat med Millan goos ;) Skönt att man har sina vänner alltså!!! Liv har lärt sig säga ett två tre ^^ Och hon är så himla söt ;) Sen kommer hon nu och säger bejja bejja då har hon bajsat och det är ett hopkok av blöjja och bajjat ;)
Ja det går fort nu när hon väl börjar säga ord

Hade ju tänkt att bygga naglar men jag ser ju nu att det behövs inte alls jag har ju fått superlånga egna som är vita på tipparna ;) Coolt tycker jag att man kan ha så fina naglar i sig själv. Det är bara höger tumnagel som r lite kort :( Men sen vet jag ju att man kan lägga typ gelé eller nåt på sina egna naglar så att de håller bättre och det skulle jag faktiskt vilja göra ;) Det hade nog blivit fint. Och måla nåt fräckt med lite fina deko på kanske ;)
Undra om man ska köpa såna grejjer och börja göra lite på sig själv, det hade ju vart jätte kul Jag älskar ju allt sånt pill och grejs , samma med löshår och sånt också ;) Det r också jättekul att grejja med. Men nästa gång ska jag nog prova microringsmetoden för det är väl den enda jag inte har provat ännu. Och så ska jag göra det på en riktig salong så att man får riktigt kvalitets hår så det håller. fördelen med microringar är att man inte behöver smälta om  och klippa bort och sånt utan det är bara att trä en ny microring och fästa om håret.

Min stackars lilla Alva har så ont i magen hela tiden nu, och nu har jag beställt en tid till läkaren iaf. Hon vill ju inte ens äta :( Mammas lilla plutta :(( Sen är det lite jobbigt för henne och det vet jag men jag kan inte göra något åt det tyvärr :(( Hur gärna  jag än hade velat.
Ja och för mig själv ska jag försöka boka tid med en dietist som kan hjälpa mig att få en bra sammansatt kost utan att det sätter igång magen hela tiden, det är ju så jävla jobbigt alltså.. ORKA näpp det gör jag inte längre, men jag ska prova alla vägar framåt!
Lill* Bebis sprattlar och lever om hela tiden nu, Det kännss läskigt men otroligt häftigt och man slutar aldrig förundras av känslan, konstigt va?? Och jag har nog inte fattat det riktigt men jag ska få en bebis till?? Helt sjukt tre alldeles underbara små barn har jag sen!! Längtar faktiskt redan men jag hoppas att det ger sig i magen fram till dess och sen ska jag få ordning på skolan ;( Nu ligger jag lite behind igen för att vi varit så sjuka hela tin :( Men men det får lösa sig helt enkelt.
Ha det bäst så länge så hoppas jag att ni alla får en underbart mysig kväll tsmns med det som betyder nåt för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.