adsettings

söndag 17 oktober 2010

rastlös...............

Sitter och bläddrar bland bloggar samtidigt som jag nyser och har en ansiktsmask på mig. Min kille har sprungit runt och letat efter mina 3-d brillor som jag fick med mig från gbg men nu hitta han dem. och jag mår cpigt illa som vanligt vafan ska det vara såhär nu hela tiden??? Orka :((
Nee det gör jag ärligt talat inte.. Jag vill ha en mage som fungerar som aldrig krånglar, slippa må illa slippa magkatarr slippa springa på toa,,, har änna haft det så sen jag va 6 år gammal så det börjar bli lte tjatigt nu.. just nu vill jag bara lipa och försvinna ner i ett hål när det blir såhär men det går ju inte tyvärr... Det känns som att jag aldrig någonsin kommer att kunna fungera normalt i ett liv.. Hur jag än gör så blir det bara konstigt med magen...
Annars mår jag bra tackar som frågar. Allt annat är toppen men inte just det då...

Men men nu får jag sluta gnälla hehe, jag har iaf skurat vår soffa idag och hela övervåningen, ska bara ta hela undervåningen i morgon och vika all tvätt och hänga ny tvätt och så... usch inte sugen men lika bra att göra något.
fick ett ryck nu så nu är all tvätt i rummet vikt.
jahapp ni får sova gott alla goa människor massa kärlek till er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.