adsettings

fredag 29 oktober 2010

hemma igen

Hemma efter mycket om och men :/ Åkte hemmifrån kl 9 och har varit ute och farit tills klockan 17.00 Shit omygod säger jag bara..
   Har blivit så jobbigt trött när jag kör bil :(( Känns som att jag ska somna hela tiden och nicka till liksom. Får nog ta ett snack med barnmorskan snart för nu börjas det bli jobbigt det här med trötthet och sånt, äter järn och har ätit en längre period, men jag tål ju inte de andra järntabletterna för då blir jag jättedålig :(  ja så det är väl bara att fortsätta och be bm kolla blodvärdet. måste kolla när jag ska dit igen, v 24 tyckte jag hon pratade om , men det känns väldigt långt dit.
Nu sover min snutta Liv och Alva är hos farmor jag sitter i sängen och tar det lugnt och älskling spelar ;))
Men jag har lite ångest för nu blev det bestämt idag Att Liv ska opereras och det blir Inom två månader :S Det är juh jättenära :((  usch jag är inte beredd men det r juh för hennes skull men ändå :(( hua. Ja ja det är bara att bita ihop och tänka framåt. Det går bra! Med kärlek kommer man långt tror jag och jag älskar verkligen mina barn!!! De är bäst och finast i hela världen ;)) (och det är givetvis i mina ögon) No offence

nu blire Idol och lugn kväll ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.