adsettings

fredag 15 oktober 2010

Hemska upptäckter :oO

Hua va i duschen förut och skule duscha glad i hågen. Ladda min rakhyvel med nya fina blad och schampoo i håret plötsligt när jag sköljer håret stöter jag till rakhyveln och den landar på golvet, gör samma procedur en gång till men denna gången landar den på foten aj sa jag men tänkte inte mer på det, sen står jag och rakar mina halvludna ben och ser att det fulkommligt pissar ut blod från foten ,, lyckades alltså skära mig!!  

Sen gjorde jag en annan hemsk upptäckt och jag såg svullna blodådror kroppsdelar celluliter och bristningar :/ INTE KUL Hejdå sköna kropp hej gravid haha
Men men ska väl inte klaga är ju lätt ännu.
Det som känns skönt är väl att jag inte gått upp så mycket ännu och att magen är relativt liten ännu. Då blir det ju inte så jobbigt sen ;)
Många som frågat om det är mitt första barn, jag bara nä mitt tredje ;vaaaaa och du är såå liten??? Ja ?? Ja men med Liv va jag dubbelt så stor hua gick upp nära 20 kg... Ska jag INTE göra nu!

Just nu färgar jag mina bleka ögonbryn så jag lägger ut en för/efterbild sen. Köpte nog fel färg förra gången (svartbrun) för den liksom försvinner direkt och det är jättejobbigt. Jag brukar köpa svart annars.
Åh jag måste köpa sånna där stora öronringar som är så snyggt tycker jag hoppas bara att jag hittar ett par som inte är för tjocka för då ser det nog bara klumpigt ut på mig. Men det är snyggtt iaf.


Ikväll blire Idol för hela slanten ;) Myys pys med Mathias och Liv (Alva ska till farmor)




Får spel på Vega snart :O Han piper och piper för att han sitter i deras hage, men släpper jag honom så piss markerar han hela tiden och det är sååå äckligt plus att det driver mig till vansinne att jag inte kan ta honom på bar gärning. Annars kan jag ju inte banna honom :/!
Men men nu är han tyst i två sek hehehe

hoppas ni alla får en myysig kväll och att ni gör det vettigaste ni kan ;) massa kärlek!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.