adsettings

tisdag 19 oktober 2010

Vaknade 06.00 i morse :P Inte så kul, men jag kunde inte somna om ;( Sen kom mina söta små tjejor och myste med mig i sängen så underbart!! Snart kan vi inte ha det så mysigt men men. Alva är lite bättre idag så i morgon får hon gå till skolan och Liv får väl gå till dagis. Ska ringa båda ställena sen och se vad de säger Liv får väl skolas in lite igen. Hon har ju inte varit där på typ 3 veckor.
Fått värsta inflammationen i tandköttet svinirriterande för jag vill klia men det går ju sådär bra i tandkött eller?
Jaja det är graviditetens baksida, men annars mår jag bra ;) Magen har hållit sig i schack och det är skönt! Puh ;)
Jag har duschat med mina små duvungar och det är skönt att vi är rena och fina nu, fick tillochmed på mig lite vanliga kläder inte mysbrallor och tråkiga t-shas hela tin.
 Så lyckades jag slarva bort våår hårborste! Hur klantig är jag inte hahaha värst tror jag.

Idag händer det inte mycket direkt. Tar det lilla lugna, ska väl diska för andra gången. Fattar inte hur vi kan ha så mycket disk, eller jo vi tar ju typ nya glas hela tin och Lilla Liv springer i lådorna och sprider runt mina köksgrejjor hela tin så där har vi svaret.
Så nu ska jag inte plåga er med skrivandet.
Trött som satan nu så nu ska jag ta en lur tror jag, Pöss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.