adsettings

fredag 29 oktober 2010

är såå j-a glaaad ;)

nu har magen hållt sig i schack i mer än en vecka utan några cpiga utbrott! har kunnat äta och sova utan det där " hmm händer det nu"? Såå skönt ;)

Idag ska jag med Älskade Liv till Näl önh och det blir väl planering kring op kan jag tänka mig, läskigt men samtidigt något som blir bra för henne ;)
Sovit underbart skönt i natt därför kunde jag gå upp nu kl 06.00, men jag hade väl gärna lagt mig en stund till, men Liv vaknade och va lite ledsen så nu sitter vi och gooooosar i stället och det  är så ofantligt mysigt så det går inte att beskriva! Älskar mys med mina barn!

Sååå skönt att jag mår bra iaf, än en gång. Nä undrar om kaffe står på menyn nu kanske?
Sitter och tittar på min dotter när hon ligger i mitt knä samtidigt stryker jag henne över pannan och bara känner hur mycket jag älskar henne.... <3<3<3 Mina barn och min familj är verkligen mitt allt!!!
Igår hade min söta unge trollfest på skolan och så häär fin blev hon!!! ;) Hon är verkligen min trollunge ;)






och två knäppa bilder på mig då ;) Så nus ka jag upp och drinka kaffe ;)
 Ha en underbar morgon alla söta människor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.