adsettings

söndag 17 oktober 2010

Brrr kall söndagsmorgon...........

Släppte precis ut hundarna ;), de har hållt sig nu på morgonen och det kändes jätteskönt ;) Så nu hann vi få allt på utsidan. Sååå duktiga är dem när de inte ska punktmarkera hahaha.
Sovit så jäkla gott vaknade nu kl 09.30 och Liv sov??? Helt skjukt skönt, samma igår faktiskt!! Men jag har drömt helt jätteknäppa drömmar :( Vet inte varför man drömmer så himla konstigt, jag blev typ jagad i hela drömmen, men jag tror att det beror på hormonerna måste var något sådant. Sen har magen hållt sig inatt iaf och det är höga + poäng. Finns inge värre än att behöva springa på natten. Kände bebis vakna till när jag vakna också, och det är så himla mysigt att känna den lill* i magen. Vi har väl inte bestämt ännu om vi ska åka och titta jag menar det är ju häftigt att få det som en överraskning också. Men men. Detta är ju sista barnet så vi får väl se vi har ju fortfarande typ 6 veckor kvar att bestämma oss på.
Ska bli så kul att åka upp och köpa vagnen i nästa vecka !!! Yehay. Eller ja det blir ju alltså veckan därpå, men det blir ju på mandagen eftersom det är 25:e då



Oooh vet ni vad vi gjorde i natt!!! Jaga en musjävel i köket! Och vi kan fasen inte hitta var skiten går in och jag fick panik såklart Hatar möss och ormar och s p i n d l a r BLÄÄÄÄ
 Men vad gör man?? Har liksom inget att välja på. Det är bara att försöka fånga skiten men lätt.
Sa till Mathias för typ flera veckor sedan att vi måste ha råttfällor!! Vi har ohyra inne. jaja säger han och inget händer. men igår serni då fick han springa hahaha så idag ska han fixa råttfällor!!! Hurray

Så nu har vi ätit frukost också kall saft och rostad barkis med leverpastej på mums mums
 jahopp ha en en fantastisk dag allihop massa kärlek till er <3

3 kommentarer:

  1. Annikas vagn??
    Usch o fyy för möss inne... Hade fått panik :/

    SvaraRadera
  2. AAh ja mena den Om den är kvar vill säga :O
    Ja jag skrek i hööögan sky i natt när jag såg skiten :P Hatar sånt!!! Huuua

    SvaraRadera
  3. Tror ja nog att den är, kan kolla imorgon :P

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.