adsettings

söndag 31 oktober 2010

Söndag

Hade en mysig treårsdag igår med mitt älskade hjärta!! Och jag kan bara säga att min kärlek till dig är så otroligt större och starkare efter dessa år ;) För varje dag växer kärleken sig lite till! Jag är så lycklig för att du är du och jag är jag ;)
Man måste vara tacksam för det man har och får hela tiden samtidigt som man får liksom det goda med det onda, ja flummit jag vet men jag menar som att vi måste börja vara tacksamma för det vi har innan vi kan börja få det vi önskar framåt.
Hua vad jag är trött i ögonen idag, men det är nog inget mot mitt hjärta :/ Men han kämpar och är tapper ändå ;)
Snart ska jag hämta min lilla älskling sen kommer min mellanälskling ;) ja min underbara familj är så fin och jag är sååå tacksam för att ni är ni!
Ha en underbar söndag alla fina människor !!!
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.