adsettings

måndag 1 november 2010

Hemmafix ;)

min hunnybear grejjar och donar ;) så duktig och sätter in dörr till Liv och sen är det bara att flytta över vårat sovrum in i Alvas rum och Alva får vårat ;) tror det blir jättebra, just nu får jag liksom ingen ordning på nåt och det är inte kul, men jäklar vad jag har fått grejjat i dag då ;)
Sen har det ju inträffat en grej på Alvas skola och detta verkar vara roten till hennes magont :(( Det gör så ont i mitt hjärta. Men det kan bli svårt att lösa detta nu med tanke på att det är höstlov och sånt så vi får se i morgon hur det utvecklar sig.
Ja det måste tas itu med nu iaf och därmed basta! Annars är allt lite lagomt idag, har en väldig magkatarr och det stör men inget att göra har provat allt och det hjälps inte så.
ÅÅh väntar på att vi ska få lasyr färg till taket ipå övervåningen ska bliii sååååå kul att få måla där och jag tror det blir suuuuper!!! Har fått för mig att jag vill fräscha upp köket också men det känns ju sååå tråkigt när luckorna är så skeva :( Försökte grejja förut vilket resulterade i att jag bröt loss en nagel från köttet och det gjorde rätt oooont men man ska inte va känslig närå hehehe  men jag tror det hade blivit mysigt iaf att måla köksluckorna ;) Så det ska jag nog sätta händerna i snart. Konstigt att man blir så j-a pysslig när man är gravid??? Byggabosyndromet tror jag hahaha nån som känner igen sig?? Japp så äre nu pallar jag inte ratta mer men ni har en superkväll så skriver jag mer i morgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.