adsettings

tisdag 9 november 2010

En bild från v 22+3

Ni som känner mig kan ju hålla med om att magen ser annorlunda ut mot tidigare graviditeter magen är mer jämntjock på nåt sätt. Går mer in bak i ryggen ser man framifrån ser jag ju nästan inte gravid ut, helst inte på nedersta bilden. Hmmm ja undra om det kan vara en pojke då, Sofies mage såg ju ut så också jag har burit de andra två mer rakt ut. hmm ja det återstår att se ;)




sen blir det hemmafruarna och vänta på om magen ska hålla.
Att ha myspys här hemma med levande ljus och sånt näru glöm det hade tänt ca 7-8 ljus oh Liv blåser ut aaaaalltihop!!

5 kommentarer:

  1. SHIT va den har växt=D Super söt mage....

    SvaraRadera
  2. ja den börjar bli stor men är ju i 6:e månaden så det ska ju synas nu ;) syntes nästan ingenting fram tills nu ;) pöss ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja att man kan spekulera i vad det e som gömmer sig där inne, det e ju SÅÅÅÅÅ spännande. När jag väntade Leon så va min mage helt platt i vecka 21,haha. Då va jag hos sjukgymmnasten för foglossningen och hin kunde inte fatta att jag va gravid :-) Det va kul. Ska ni kolla könet? Kram

    SvaraRadera
  4. hehee ja man kan spekulera i evigheter ;)
    nä jag tror att vi struntar i det ;) spännande att se när det är dax ;) haha nä jag förstår vad du menar har vart på jobbet och en tjej där är bara nåra veckor före mig men hon ser höggravid ut och har gjort jättelänge, men jag va myyycket större med lilla Liv gick upp 20 kg :O Men det gör jag nog inte nu som tur är hehe tar sån tid att komma tebax då ;) kramar

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.