adsettings

söndag 28 november 2010

hmmm seeeg som attans idag, sitter och spanar på ridsporten på kanal1 och det är väl typ enda gången på hela året jag kollar på tv1 och 2  mys mys mys tycker jag . Men jag är rastlös samtidigt som jag är super trött. Men jag undrar om jag inte ska försöka måla köksluckorna ändå, har ju så j-a ont av foglossningar bara. Piss äre trodde jag skulle slippa det men nä icke nicke. Vad ska maten bli idag då? rådvill, kanske beställa en kebabpizza?? orka laga mat :(( inte sugen alls. Nä det får nog bli något sådant även om jag inte ska äta sånna saker.

 Skönt att jag köpt mig min "vanliga" ögonbrynsfärg (svart) och det blev suuuupermycket bättre, nu skulle jag ju änna behöva sola min blekfeta kropp. dör på min nuna snart alltså, och jag kan täcka över magen så ni behöver inte oroa er och jag haaar tittat på massa sidor om solning under grav och det är INTE farligt om man inte överdriver. Jag behöver nog lite d-vitaminus till min hud också. Får paaanik snart :P har beställit en sak nu på nätet berättar när det kommer vad det kan vara ;) Det kommer bli fint iaf tror jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.