adsettings

tisdag 16 november 2010

Blä

Ja det är vad jag känner idag :( fattar ingenting ibland ,men det är väl bara så det är. man kan ha bra och dåliga dagar, men det värsta är när man tillåter sig själv att påverkas av andra så att det blir en dålig dag. Undrar varför det är så svårt att låta det rinna av bara. Tänker inte gå in i detalj vad det handlar om, men det är bara så det är just nu. Hmm ja får göra något kreativt ist, och ta en dusch och sen kan jag ju sätta igång och vika hänga tvätt och skura våra golv, för det finns det behov för. Det är väl det bästa när jag blir arg eller ledsen eller irriterad att jag får gjort ganska mycket. Är inte hungrig, men det suger i magen, synd för jag kan inte äta. men men thats life sometimes. Detta är jag sugen på att köpa hem till oss, finns på Ullared. Fantastiskt mycket roliga saker de har där igentligen, få se bara om jag kan få sparat ihop lite att åka dit med.  Behöver ju så mycket saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.