adsettings

onsdag 10 november 2010


Fick precis ett doftminne när jag öppnade altandörren.
Det va sådär kyligt klart i luften och det luktade kyla blandat med eld eller skorstensrök som kommer från att du eldar i en vedspis eller kamin.
Då tänker jag på min morfar.... Saknar honom så det gör ont ännu :( Men jag har ju nästan bara fina minnen och det är klart att det gör väl längtan svårare.. 
Jobbigt att veta att man aldrig ska träffas här ,
 att vi aldrig ska göra de där grejjorna som bara vi gjorde.
 Att mormor måste fortsätta utan honom.
Men saknaden är fortf lika stor.

Men det är underbara minnen samtidigt så det blir en bitterljuv känsla.  

en sånhär god kladdkaka har jag slängt ihop nu, blev så sugen på nått gott. 
Bebis sprattlar och far runt i magen som den värste ;)
mys mys <3

Ja det blev väldigt djupt idag men så är det väl ibland,, Det blir liksom små dykningar ibland. Huuu nu fick jag skälla på min dotter igen :( Hon slog och bankade (antagligen sparkade i väggen), inte av ilska men vi har ju inte väggar för att sparka på dem :/
 ja ja ingen katastrof ;) nu ska jag ta ut kakan innan den blir bränd!!! Det går ju inte!!
Pösss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.