adsettings

onsdag 24 november 2010

Bebisar i magen

Ja det är tur att jag bestämt mig att det blir inga fler barn här! Är så trött på allt skit som följer med varje gång jag är gravid, denna gången har det varit värst med magen, men nu börjar foglossningarna gör det svårt också. Fick sitta uppe hela natten nästan, sov väl 2 timmar innan det körde igång och jag vet inte men troligtvis har det varit stopp i magen och det gjorde att jag kräktes, men kul att göra det när man typ har fobi för att spy! Fyfan säger jag bara. Orkar inte med detta mer. Nu vill jag att tiden bara ska gå jättefort så att jag får ha bebis på utsidan istället. Jag älskar barnen men inte gravid! Ja så så kul har jag haft det iaf. Nu ska jag nog försöka äta för jag känner mig liiite hungrig inte mycket men. Försöka iaf. Hoppas ni alla haft en god natt och att dagen blir toppen!  Pöss till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.