adsettings

fredag 26 november 2010

Fick handlat lite mat förut iaf trots att jag hade stor ångest, men min underbara Alva var med och hjälpte mig, även om det blev lite tjat om att köpa hit och dit så var hon till stor hjälp ;) MÅste  bara prisa Netto tycker att det är en fantastiskt bra affär, billigt och prisvärda matvaror. Sen måste man ju komplettera men det är man nog tvungen var man än handlar. Sen handlade jag en helt smockfull vagn igår med huuur mycket mat somhelst och det kostade bara 1000;- svinbra ;)
Ja det kändes nåt bättre iaf trots att jag fick probl med magen, men men så är det nu för tiden. Har gjort en sjukanmälan för jag fixar inte detta. Blir tokig snart.
Synd att jag vaknat ca 40 ggr inatt bara :( och nu har jag såna foglossningar så jag inte kan röra mig eller ligga heller för då gör det sååå ont.
Äh fyfan vad jag gnäller nu alltså men det är ju faktiskt min blogg så jag får väl skriva vad jag vill?? ;)
Sen sknar jag mina vänner :( Jag har allt här nere men mina vänner bor inte här och alla har inte bil och körkort :(( och det känns skittråkigt. Men jag älskar dem oerhört mycket iaf.
Fryser lite det är lite  småkallt här, har så svårt att ställa in rätt temp? Fattar inte antingen så blir det 100 grader eller så är det för kallt.
Nä nu är det färdiggnällt. Har iaf köpt en pepparkaksdeg så i morgon blir det pepparkaksbak med ungarna ;) Alva har ju ändå ingen skola i morgon så då kan vi lika gärna pyssla lite ;) Det måste ju min gravida kropp klara iaf ;)

Ja det va mitt liv igår och en bit av mitt liv i morgon ;) hoppas att man kanske orkar sätta lite gardiner och sånt så  ska jag ta lite bilder för er som är nyfikna ;) vet ju att jag lovat några av er ;)
Hoppas ni alla får en underbar dag massa pöss på er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.