adsettings

tisdag 16 november 2010

Bm

Hahaha glömde ju uppdatera igår om att jag faktiskt varit hos barnmorskan! Allt såg iaf jättebra ut och till och med blodvärdet va bra (låg på 116) !! Sf måttet vet jag inte men det låg iaf exakt på medelkurvan och va perfekt för den veckan. Sen visade det sig att jag gått upp nästan 10 kg och bm fråga vilken ficka jag gömde det hahaa, aah hon är skön min bm, men det kan ju ligga nåt i att jag fått typ f-kupa på bhn :/ fattar inte varför de blir sååå stora :(.
Men men inget som kan göras nåt åt.
Hjärtljuden låg iaf på 152 och nästa gång jag träffar henne då är jag i v 29. Tänk att på lördag går jag in i månad 7!!! Heelt sjukt. sinnes.. ÅÅh jag vill ju hinna grejja allt innan nu då också ifall det kommer tidigt man vet ju aldrig, och bm sa det att det är större risk när man är omf. Jaja
skulle ta kort idag, men hittar INGA batterier och jag veeeet att jag har typ två halvfulla paket med batterier, men nää vanished.
Jag tittar på mitt favvo progr nu DH såklart ;) sen kommer Cougartown också lite kul ;)

ÅÅh jag vill att mitt hååår ska växa ut! Vill ha låångt fint hår nu och orka vänta i typ två år :( men det finns inget annat att göra. tååålaamoood hehehe

2 kommentarer:

  1. Haha, du vill ha långt.. Du kan få mitt på Fredag=D Jag MÅSTE göra en stor förändring känner jag hehe.. Pösss Majsan

    SvaraRadera
  2. näää ska du kapa av det?? oshit men det är häftigt också:) gölle;) pöss

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.