adsettings

fredag 19 november 2010

jahapp

Ont i magen och ryggen, bara känner att jag gnäller, men det är så just nu :( kan inte hjälpa att det blivit såhär just nu. Jobbigt som fan och jag önska att det inte va så. Är så trött på att inte kunna ta mig nånstans. att inte kunna göra något med rädsla för att magen ska bryta samman. 

Man känner sig lite handikappad kan jag juh bara meddela. Sen har det väl inte blivit bättre efter promenaden idag, blev lite väl tufft tror jag för foglossningar och rygg + att jag har haft ganska mkt sammandragningar . Är så trött att jag bara vill sova egentligen, men jag vet inte hur det ska kunna gå till eftersom jag har smärta härochdär ;(
Jaja byebye orkar inte skriva mer nu, hoppas på en bättre dag i morgon ;) puss på er alla underbara ;) bye bye ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.