adsettings

söndag 14 november 2010

Häst häst häst

Fyyy vad jag är sugen på att bli med häst igen! Men som sagt det måste ju vänta lite innan jag kan skaffa en eftersom jag är gravid och i början lär jag inte hinna få iop tid till en häst men snart kanske om ett halvår eller så så kanske jag kan hinna med det ;) Har ju ändå tänkt att va mammaledig i ett och ett halvt till två år och vad kan väl vara mysigare än att åka till stallet och grejja med en häst då ;) Sen vet jag ju ett jättebra stall där jag ska ha den och jag tror inte att det är så dyrt ;) finns ju allt man behöver som ridhus paddock tränare och allt du kan tänka dig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.