adsettings

fredag 26 november 2010

Klippte håret på min lilla igår förresten, bilder kommer sen. Nu får vi vänta med pepparkaksbaket eftersom Alva har åkt till farmor. Det blir inte mycket utsvävningar denna julen så ni som förväntar er en massa julklappar tyvärr hehe. Nä skämtåsido men jag tänker försöka göra mys ändå, och julgrann det får vi sno en i skogen ;) haha dte får väl bli tradition nu när man bor på landet?? Jaja så är det. Nu ska jag försöka att få lite vila medans liten sover. Passa på ;) bye bye.

1 kommentar:

  1. Javisst är de underbara, de små?! Vi har också haft hundar (stora) under hela mitt liv, men så när jag flyttade ihop med min sambo så ville jag ha något mindre så chihuahua blev det!

    Ooh, vitcreme är bland mina favoritfärger, min nästa ska garanterat vara den färgen eller så blue and tan!

    Ha en finfin lördag! (firar ni lillajul i sverige också?) :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.