adsettings

fredag 12 november 2010

varför är det som det är ibland? Varför är jag som jag är. Varför har man formats som man gjort? Eller varför har man upplevt det man gjort?
Är så arg just nu och jag vet inte varför. samtidigt som jag har jordens ångest för något jag inte heller vet. Vet bara att det är för en jobbig uppgift som stundar och som jag inte vet hur jag ska hantera antagligen. Och det går ut över mina nära. 

Det kan ha med Livs operation att göra, för den tänker jag på dagligen. Vi har ännu inte fått någon kallelse men jag kollar med spänning varje dag. Tycker det känns väldigt jobbigt, det är mitt barn som ska ligga där och somna och som ska skrapas med vassa redskap. Och jag är maktlös. JAG kan inte göra något :( Jag lämnar över hennes välbefinnande i någon annans händer och det känns inte bra för mig. Sen är jag så förbannat trött på en annan sak men det vill jag inte ta upp här egentligen eftersom det är kränkande gentemot. men jag kan ju säga att jag är  less. 
Jag älskar min familj och ni betyder allt för mig <3   --<-@
såhär j-a tråkig är jag idag , men jag har fått gjort lite nyttigt även om det inte är allt. Natti natti pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.