adsettings

torsdag 4 november 2010

Grattis!!!!

Jäklar jag håller på att röjja! Shit vad det går undan också!!! Helt fab! Och min underbara bästa vän har fått en son i natt kl 4 så sötast i hela världen! Nu kan jag tyvärr inte lägga bild för min telefon har ingen kabel men jag är så lycklig för deras skull iaf ;) Grattis Sofie och Stefan!
Sen ska jag ta bilder idag men min kamerajä-l är borta!!! Fasen alltså jag kan inte fatta var den har tagit vägen!! Fick tag på vit målarfäärg igår och jag tror att det blir målning idag på ena väggen iaf men skulle ju behöva en såndär rulle skyddspapp för att slippa stänk. men men får försöka ändå.
Just nu håller jag på med en köttfärslimpa i ugnen och potatis med egen sås till så det är vad som står på menyn, och en jäkla massa tvätt :P
Hade underbart nu alla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.