adsettings

onsdag 3 november 2010

Kuuul att vakna upp och ha ont i magen !!! Så nu fick jag snällt sätta mig igen :(( Anfall till attack har börjat igen och jag som mådde så bra i nästan två veckor, men men det va ju för bra för att vara sant. och alltihop pga järntabletterna tror jag. Fyyy fy fy är så trött på detta! Inne på 4:e månaden med problem i magen.
Men nu har jag nog löst ett problem iaf oh det känns skönt! Ska berätta om några dagar ;)
Btw så har vi fått in sängen i vårat nya rum ;) Så nu ska det bli grejja i morgon!! Häääärligt bara magen kan hålla sig i shack ;)

1 kommentar:

  1. tack:) asså har man inte om pengar så e de ju inte sååå dyrt! Om de funkar lika bra för dig som de gjort för mig så är 300 kr var tredje månad ätt värt det! För så länge har det hållt o inte längre:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.