adsettings

tisdag 23 november 2010

Tisdag idag

nytt för idag ;) Fick Alva till skolan idag , hon skulle åka buss men bussen åkte inte ens förbi vårat utan åkte åt andra hållet?? Hmmm konstigt med tanke på att hon står faktiskt med på listan, men det verkar som att busschaufförerna inte kan detta området.... Jaja så jag fick köra i snöstormen ist. Men men.
Mår illa idag Blä. Graviditeten gör det inte lätt ibland.. tur det inte är lång tid kvar. Jag älskar mina barn, men jag tycker inte om att vara gravid :( tyvärr kan jag liksom inte njuta. Har för mycket komplikationer kring det hela. Men men det ska bli sååå mysigt när du kommer ut och jag får hålla dig med ömhet i min famn ;) Och dina systrar kommer avguda dig ;) och din pappa kommer att älska dig och känna stolthet ;) Åh vad jag längtar! Nu ska jag byta blöja på mini som gjort en tvåa ;) mmm myys hehehe. hare så syns vi sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.