adsettings

tisdag 2 november 2010

Coolt jag har aldrig kollat statistiken på min blogg men hittade den av en händelse precis nu och det visade sig att jag har läsare varje vecka från Indien, Holland, USA och flera andra länder  ;) Hur häftigt är det då?? Heheh ja ja de fattar kanske inte allt jag skriver om inte det är översatt vet inte om det finns någon automatisk översättare men kanske ;) jaja så vad det men flest från Sverige förstås över 3000 varje månad och det är ju kul för en så  liten människa som jag ;)
Annars är jag seg nu, foglossningarna gör sig påminda idag och tröttheten ett faktum, men sk vila medans lillan vilar, sen blire röjja och byta rum så man får ordning nån gång. Har fixat 4 lådor till mamsen i af så nu är hon lycklig när hon får dem ;)

Gud vad jag saknar min morfar ibland bara :(( önska han kunde komma och bara säga att allt ordnar sig hade vart så mycket lättare då om han fanns och man kunde få den där björnkramen som såväl behövs för styrkan. Men men, han är i mitt hjärta och andlighet men ibland behövs kött och blod också! Sen önska jag han fick träffa mina fina underbara barn! Han träffade bara Alva tills hon skulle fylla två precis, han dog en månad innan. Just nu känns det stort iaf saknaden. Tiden läker alla sår sägs det , men det läker inte det blir bara lättare att acceptera det.

Ja så äre. hej hej

1 kommentar:

  1. jag använder cliniderms serie för normal/mixed skin! Den rosa/lila med aha syror. Älskar den:) Dom har en peeling också som jag köpte idag och tänkte testa. Kör ju med dermalogicas peeling som e as bra men den e snart slut så ger denna en chans:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.