adsettings

lördag 6 november 2010

Rokoko


alltså är sååå  rastlös!! Min älskling har tapetserat fondvägg i sovrummet idag!!!! Heeey va fint det blev!! Hahah vi fick in hela grannligan och de tyckte det va såå fint ;) Mys pys blir det i vårt sovrum och i morgon kan jag juh börja måla det vita då ;) Wow wow wow va härligt det blir med förändring!! Jag älskar verkligen när det händer nånting nytt!!! Det är så härligt. Mylöööv va inte så väldigt entusiastisk men med lite övertalning så gick det hihi. Älskar dig Hun Bun ! Det blev verkligen så annorlunda när det blev klart och det är skönt. Sen ska mitt hjärta köpa en nyy snygg spegel som har liksom lite rokoko stil

De bilden där nere är en äkta och den däruppe är en kopia.
Mysfint kommer det att bli och jag är såå lycklig och tacksam för att vi har fått denna möjligheten att bo här och för att det är så mysigt och fint som det är . Om ni bara visste hur tacksam jag är för att jag har det just jag har i mitt liv! Det är såå fantastiskt! Och mina barn och min underbar man jag har är värt så mycket att jag går sönder nästan! ;))
Massa pöss och kärlek ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.