adsettings

söndag 14 november 2010

söndag kväll

Såhär snygg är jag nu ;) och jag tar mig en kopp clear green tea från Lipton. Måste lugna magen efter middagen :/  men snart kanske mina ögonbryn matchar hårfärgen, skulle vilja sätta fransar bara så man slipper hålla på med mascara hit och dit, det hjälper liksom inte att färga. åh det är ju h inte det att de är korta de är bara så ljusa :P  Jopp så äre ;) värdsliga jäkla problem man har ibland , men det är rätt skönt det med kan jag säga. Det börjar lätta från katastrofer och dylikt ;) Nackdelen med färgen jag har i är att den är så ljus jag måste ha svart för att det ska bli nåt när det tvättas av sen. Åh idag fick jag ta rakhyvel för att få bort håren hittar INTE min pincett! 
Min älskling är ute och drar igång Dodgen. brummar gött ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.