adsettings

fredag 19 november 2010

Usch

Typ haft den värsta dagen genom tiderna! Skulle åka till skolan, men upptäcker när jag lämnar grusvägen att det är soppatorsk :( min älsk har inte förstått igår när den gjorde likadant att det behövs bensin, han trodde den va kall. Så vi byltar på oss jag ungarna och två hundar promenerar bort till affären Ca 6 km bara för att köpa pålägg middagsmat och lite smått och gott.
 Foglossningarna får typ mina ben att ramla loss från höftlederna :S och inte nog med det sen börjar barnen frysa, och gråter konstant hela vägen hem, den minsta hunden har vi fått bära ca 75% av vägen för han fryser så han skakar trots täcke. Sen kommer jag till brevlådan kollar posten, ja då har operationstiden kommit och gissa vilken dag det blev, jo 13/12 på LUCIA!!!! Hur tänkte de där??? Så det blir inget för Alva i år med nåt lusse nä hon får inte ens gå till skolan för vi får lämna henne hos mormor :( och jag lär ju grina ihjäl mig när vi ska söva liten :(
Men när vi kom in i värmen fika vi lite bulle och sånt och det kändes ju nåt bättre, men det är ändå en dag som bara känns blä :( har ju så ont nu så jag inte kan lyfta benen knappt. dumma foglossningar.
Jaja det blir lite bättre sen kanske när man fått gjort lite god middag och sånt ;)
Hoppas eran dag varit bättre än vår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.