adsettings

tisdag 2 november 2010

Sååååå fiiiint

Ska fixa bilder sen men jag har planerat nu och älskling har gått med på det ;) Eftersom vi ska ta det större sovrummet ska det nu målas och jag får sätta fondväggen med den fina tapeten jag köpt ;) ÄNTLIGEN och dörren är på plats det ska bara finjusteras blev så sent igår och lillan behövde sova ;)
Och allt blir superfint tror jag ;) Liv har sovit som en gudinna ända tills kl 10.00!!! Dörren va fantastisk! Sen ska jag hämta mormor och hjälpa henne till apoteket och sen skulle hon förlja med oss och hjälpa mig att få ordning här hemma!! Huuur underbart som helst! Är sååå lycklig för att det händer grejjer! Nu vill jag bara ha massa pengar så att vi kan köra igång på riktigt med allt ;)
Massa pöössss och ha en fab dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.