adsettings

söndag 28 november 2010

sunday 28/11

Omg vad mätt jag blev nu :O super äckligt fattar inte varför man alltid stopapr i sig så mycket fast jag har inte ens ätit en halv pizza men det känns mycket ;) 

Magen börjar bli stOOOr nu också ;) kul men lite besvärligt. Tar liksom emot när man ska ta upp saker från golvet och så inte så kul :/ Jag Och Liv har myst framför tv:n nu iaf min älskade skrutta ;)
Undrar när Alvan kommer, vet inte riktigt med hennes farmor och de de ringer inte i god tid innan utan typ 15 minuter innan de är framme och då ska vi mötas men idag så känner jag nog att jag inte fixar riktigt att köra bil. Har så ont :(( Haft "bältet" på mig hela dan men det har inte hjälpt tyvärr :(
hoppla bye ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.