adsettings

onsdag 3 november 2010

Lipa??

Shit vilken snyftfilm jag tittade på alldeles nyss!! Mitt lilla hjärta sover så jag passade på att ta en lugn stund i sängen och gud va skönt det va ;)) Och då såg jag I rymden finns inga känslor såå skön film alltså! Det handlar ju om en kille med asperger syndrom och jag tycker allt sånt är intressant. Det är spännande att se hur hjärnor fungerar på olika människor, men i det stora hela så är de som oss fast ändå inte och det är skönt tycker jag att vi är olika alla! Men jag lipade mer än en gång i filmen. Men det gör inget gillar sånt som berör! Det får dig att leva. Befriande härligt på nåt sätt!


Lovade ju bilder men min kamera har gått iväg?? Och jag har inte grejjat allt men jag ska påbörja det strax, och innan liten vaknar. Hmm sitter och funderar och funderar hur vi ska lägga upp allt i rummet och Mathias ide kanske inte va så dum trots allt, men vi får se. Skulle också vilja åka till Ikea som Bella skulle idag. Det finns så mycket fint braoha där , men först å främst vill jag till ULLARED tjalalalalaaa för jag har hittat en suuuuuperfin åkpåse där visst ser den myyyysig ut!!! Med fårskin och den är sååå bra både sommar och vinter eftersom fårskin både isolerar kyla och värme! Och det passar ju super nu när vi har en svart vagn också såklart ;)


Ja det har jag ju fullständigt glömt att lägga bilder på vagnen jag fick tag i åt oss också!! Men den ser näst intill ut som en Emmaljunga duo edge inte helt och hållet men väldigt snarlikt. fast vårat chassi är svart och vikbart handtag.



Så ungefär i modellen iaf ;) Jahopp det är en rejäääl babyboom nu och jag fick höra en till igår som va i begynnelsen av sin graviditet Grattis A-K!!! Kuul med en liten!
Ja det börjar mer och mer gå upp för mig nu att vi sk snart bli föräldrar igen och det känns helt fantatsiskt måste jag säga. Det finns säkert människor som har synpunkter om saker och ting men vet du vad det skiter jag faktiskt i, för jag och M är lyckliga framförallt tillsammans och VI kämpar för att få ett bra liv för oss och barnen och vi lägger oss inte i andras liv så dito! Sen vet jag att det finns människor som har fått konstiga åsikter om mig för jagvetintevad eftersom de är så fega och inte pratar men det tänker jag inte lägga ner någon energi i längre tack! Jag ger till de människor som ger av sig själva och det räcker sen kan de andra gå och fundera vad de gör för fel eftersom de kommer att missa både det ena och det andra. Ingen är perfekt absolut inte jag heller men jag har enormt mycket kärlek att ge både min familj och mina Riktiga vänner! Allt annat är överflödigt. Så nu fick jag skrivit av mig lite ur mina tankar iaf ;)) Mår genast bättre! Älskar er alla som är värda att älskas! <3<3<3

1 kommentar:

  1. nej som du söger, vitt e ju rätt dumt. Vi har en sen innan och den lyckades vi söla ner utan hund eller bebis hehe:P Så det fick bli en mörkgrön. Ikea har massa fina rya mattor ju! Såg en mörklila/plommon som jag tyckte var skitnice men tror inte den hade matchat våran soffa så bra...eller Andreas smak hehe;) Men den hade ju passat hos er! Med eran ljusa soffa och så. Annars fanns de ju massa andra färger :) Jag hade iaf kört på den. Den skulle bli så fin i erat stora och sedan vita vardagsrum med era ljusa möbler! Som en färgklick!

    kramar!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.